Join onze Discord Server en wees als eerste op de hoogte van de laatste updates!
PLAYMINETOPIANL
0 SPELERS ONLINE
JOIN DISCORD
0 LEDEN ONLINE
Welkom op Minetopia World! Welkom op de Minetopia World Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Wat gebeurt er met mijn fitheid nadat ik dood ben gegaan

Wat gebeurt er als ik dood ga met mijn fitheid.

Dit is een vraag die veel gesteld word maar eigenlijk weinig mensen 123 antwoord op weten.

Zoals bij velen bekend is als je dood gaat krijg je een deadban deze zal je uit moeten zitten en dan kom je terug en ben je je fitheid kwijt maar hoeveel fitheid precies?

Als je doodgaat gaan er 50 fitheidspunten af dus ben je fitheid 40 en ga je dood dan is je fitheid 20 (-30) ja er zijn dus minpunten, echter door gewoon door te gaan met trainen krijg je wel je fitheid er bij Of beter gezegt er gaan minpunten af maar lijkt het alsof er niks gebeurd.
Vaak is het ook dat je na de week die je moet uitzitten om je fitheid terug te krijgen je een hogere fitheid hebt dan voordat je dood bent gegaan.
Echter mocht je fitheid 70 zijn zakt je fitheid ook naar 20 maar heb je geen minpunten als je dan trained zie je het automatisch omhoog gaan en krijg je na een week die 50 punten er weer bij.

Fitheid zakt altijd 50 punten dit is eenmalig als je vaker doodgaat word alleen de timer van een week gereset

Fitheid trainen kan door:
- te lopen
- te rennen
- te zwemmen
- te klimmen (op ladders)

Bovenaan