Join onze Discord Server en wees als eerste op de hoogte van de laatste updates!
PLAYMINETOPIANL
0 SPELERS ONLINE
JOIN DISCORD
0 LEDEN ONLINE
Welkom op Minetopia World! Welkom op de Minetopia World Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Snelste manier om te grinde (beginners guide)

Per_en_Sid

Member
Voor Spelers die net joinen en nog niet goed weten hoe je het snelst 20K grindcoins kan halen.

1. Wat moet ik doen vissen of minen?
Ik raad aan te minen want dat is sneller. maar je kan ook vissen met een film op je 2e scherm of telefoon maar dat duurt een stuk langer.

2. Welke ore moet ik minen?
Als jij een beginner bent heb je waarschijnlijk een wooden pikaxe. dus dan raad ik aan om coal te minen als jij een stone pikaxe heb kan je ook iron of gold minen.

3. Hoe heb ik het minst last van de cooldown?
Ik raad aan als jij een wooden pikaxe heb om te beginnen met hakken van het volgende blokje als je XP bar (indicatie van cooldown) net het 1e hartje voorbij is dat zorgt ervoor dat je net 0.2 sec van de cooldown af bent als je het volgende ore mined (dit kan een beetje wennen zijn)

4. Wat tedoen tegen verveling?
Je kan altijd muziek aanzetten of je kan met mensen praten op de teamspeak server.

5. Hoe lang duurt het om 20K grindcoins te mine
Je kan verwachten dat het ongeveer tussen de 2 tot 3 uur duurt maar dit kan je uit rekenen door de formule T=20000/Ac*5/3600 Waar T=tijd in uren Ac= aantal coins dat je perblok mined maar dat is het theoretische snelste en je kan beter deze formule gebruiken omdat je niet presiesiederen 5 min een blokje kan mine T=20000/Ac*5.5/3600 Natuurlijk kan je de 20000 ook veranderen als je wilt weten hoe lang je het duurt tot je 10k grindcoins heb.

6. Tips e tricks
ren niet. blijf water drinken. ignore alle anderen ores. (behalve dia) Neem pauzes. Probeer een tunnel voor je zelf te krijgen. Natuurlijk de grind coins om zetten iederen dag in MTW geld.

Ik hoop dat dit bruikbaar is en GL mining.

Gemaakt door: Per_en_Sid

Bovenaan