Join onze Discord Server en wees als eerste op de hoogte van de laatste updates!
PLAYMINETOPIANL
0 SPELERS ONLINE
JOIN DISCORD
0 LEDEN ONLINE
Welkom op Minetopia World! Welkom op de Minetopia World Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Random ban?

rvh

Member
hai, ik kreeg net toen ik voor de eerste keer in 2 maanden ofzo inlogde op MT world een bericht dat ik verbannen was op 18 maart 2021, maar toen ik een paar minuten later weer joinde was de ban weg. Er stond ook geen ban reason bij. Als een stafflid dit bericht ziet, zou ik het fijn vinden als er even iets van een prive bericht wordt gestuurd met daar in wat de ban reden was.

Mvg.

zDaan

Member
Hey, was dit wellicht op je telefoon? Waarschijnlijk was je eventjes verbonden op een Gebanned ip, vaak is dit direct weg na het reloggen, mocht dat niet werken even navragen bij staff via de discord of teamspeak!

Bovenaan