Join onze Discord Server en wees als eerste op de hoogte van de laatste updates!
PLAYMINETOPIANL
0 SPELERS ONLINE
JOIN DISCORD
0 LEDEN ONLINE
Welkom op Minetopia World! Welkom op de Minetopia World Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Ban Appeal

Status
Niet open voor verdere reacties.

GEKKO_ROHT

Member
Ban Appeal: GEKKO_ROHT

Beste mensen van het MineTopia World Staffteam.
Datum 16-05-2020 ben ik verbannen door de heer dusdavid. Reden: nee.
Op het moment van de ban was er een prijstuitreiking en ik was daarbij. Voor zover ik weet heb ik niets fout gedaan, nog iets fouts gezegt.
Ik heb al heel wat uren op MineTopia World en ben ondertussen Advocaat geworden. Ook doe ik mee in de Criminele RP serie op EenGameStad.
Naast dit probeer ik ook gewoon een scootertje/auto te kunnen kopen en ook ben ik zwaar aan het grinden voor het Glitch Event waar ik bijna 16 uur online tijd voor heb. Dit vind ik heel jammer aangezien ik niet eens weet waarom ik überhaupt gebanned ben. Moest iemand dit lezen kan U mij contacteren op Discord of Teamspeak.
Discord: @Gekko#5154 ; Teamspeak: [Masterino Adv.] GEKKO_ROHT

Met vriendelijke groeten,
GEKKO_ROHT aka Gekko

Bijlagen

mijnvlogs

Staff Member
Overig
Heey, ik verzoek je om gewoon een ban apeal te maken en niet zo te plaatsen dat iedereen hem kan bekijken. hierbij zal ik jou topic sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan